Lägenhetsstädning.

Idag har vart en härlig dag! Jag började med en liten snabb frukost för att sedan åka med Per till Skistar där det vankades städmöte. Haha, det var roligare än det lät kan jag säga er. Vi ska börja jobba för dem och var därför på ett informationsmöte och sedan fick vi visa vad vi lärt oss; jag och Linn i en lägenhet, 40 minuter, upp till bevis!
Efter det åt vi lite och kollade återigen in utbudet i Åre city. Det som i vanliga fall tar några minuter tog denna dag en evighet då vi upptäckte en ny affär; KAKI (aka Panduro!). Glädje! Nu på eftermiddagen har det varit mycket soft. Jag har äntligen lyckats fixa till annas blogg. Jag blev faktiskt väldigt nöjd och ångrar nästan att jag inte gjorde den till mig själv.. :P

Nu ska jag gå upp och äta makaroner med avokado och tomater. Jag har verkligen drömt om denna mat ända sen igår kväll, ska bli nice att änteligen äta upp den!!

PS. Snön är påväg sakta men säkert. I onsdags var den första stjärtlappsåkningen och idag snöar det lite mer. Jag vet att detta inte var ett lika avancerat inlägg som Jonas skrev på Jennys blogg om snö men det kanske kommer, eller inte! haha.. Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är supernöjd med min blogg Fia. Du är så grym!! Du får be Jonas gästblogga lite så slipper du anstränga dig allt för mkt vad gäller snön :)

2008-11-15 @ 23:43:03
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0