Hemma i Köping

Är i Köping och har lov nu, helt sjukt skönt att vara hemma! Trodde från början att det skulle bli lite segt på dagarna eftersom alla jobbar och går i skolan, men icke! I måndags skulle jag, Jonas och Carin egentligen åkt och badat men någongting hände och vi slutade i Örebro med en film (som jag förövrigt redan hade sett och även glömde att lämna tillbaka på två dagar, gaah!) och två nyvärvade kompanioner; Adam - Carins klasskompis. och Anna - min syster!
Tisdag till fredag har jag fått jobba på posten vilket är huur bra som helst. Pengar rullar in som de ska, det går bra nu.

Idag börjar jag dock inte jobba förrns halv två så jag tänkte jag skulle pimpa min blogg lite..

Måste bara berätta att mamma nyss kom ner och hade köpt en temugg åt mig (stor och med en snögubbe på!), blev riktigt glad för hon är så snäll.

Ikväll bär det nog mot Västerås med alla. Eller det beror förresten kanske på hur bilen mår, igår fick den totaldamp och så fort hon försökte låsa bilen så vevades alla rutor ner. men men, pappa fixade massa med den så det går nog!

Nu ska jag äta och sen cykla ner till Posten!

Kommentarer
Postat av: Vater

Liebe Sofia ! Das ist immer sehr gut wenn das Geld flödar in!

2008-11-07 @ 20:09:06
Postat av: Carling

Haha, jag älskar den gröna lilla golf-skrutten!! Åker rutorna ner när man låser?! världsklass!! =)

Kul att du kommit igång med bloggen igen, Full Fart! PUSS!

2008-11-10 @ 17:33:52
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0