Min systers blogg

Jag har förstört min systers blogg, hur shysst är det på en skala?! Hon frågade mig om jag kunde hjälpa henne att ändra om lite på den, och visst tackade jag ja. MEN det jag inte tänkte på är att jag faktiskt inte kan designa en snygg look, vad gör man då? Jo, heter man Sofia Carling så tror man att man kan det och börjar därför glatt ändra om i vissheten om att det kommer bli grymt! När man sedan har försökt i tre dagars tid utan framgång så börjar ljuset sakta med säkert gå upp, detta kommer aldrig gå! Att förstöra sin egen blogg med sin naivhet är en sak, men att ta ut det på sin syster. Det är inte okej!

Kommentarer
Postat av: Carling

Skärp dig Fia! Du har la inte förstört min blogg heller!! Men, jag undrar lite vad som hände med ränderna?! : )

2008-11-13 @ 17:05:06
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0