Mysipys

Måste bara berätta en sån mysig dag jag haft idag! Jag och Emma vaknade till ett Desperate Houswives-avsnitt, sedan direkt till skolan där undervisning av Hans Weichbrodt väntade. Verkligen sjukt grymt bra! Man ville helt enkelt inte missa en sekund av det han sa. Massa solande blev det på rasterna. Lunchen var förvånandsvärt rolig, vi satt och snackade skojengelska och jag skrattade mest hela tiden. Efter skolan och ännu ett undervisningspass på kvällen gick jag och David ner till Ristafallet. Nu avslutade vi dagen med lite kvarteret skatan, hel mys! Nu ska jag lägga mig och sova nöjd, glad och helt själv för Emma är på tur !

Kommentarer
Postat av: tulda

2009-04-21 @ 17:29:12
URL: http://matildaborgenvik.devote.se/
Postat av: tulda

oj, glömde visst skriva också :P låter som en toppen dag fia! :D



saknar dig!

2009-04-21 @ 17:30:27
URL: http://matildaborgenvik.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0