Sköningdag!

Ännu en dag i trötthet. NOT! VIlken dag alltså. Den blev så sjukt mkt bättre än jag någonsin hade kunnat tänka mig! Startade lite fint med undervisning på zebra sen gick vi upp till backen.. Trodde det skulle bli tråkåkning men icke. Killarna började hoppa i svarta linjen så vi tjejer (jag, ida och sofie) ville inte vara sämre så vi lättade för första gången i våra liv (?!) från backen, vi ska inte tala om vilken färg det var på hoppen dock. I vilket fall, grymt kul hade vi, både när vi hoppade men även när vi tränade på attityden innan och efter hoppet. Det är det enda som räknas har vi kommit fram till :)

Nu sitter jag fortfarande här på zebra. Jag och DG bestämde oss nämnligen för att tillbringa lite qualitytime (elr hur det nu stavs) inne i Åre. Vi har ändå haft riktigt roligt :) Spelat biljard, kollat tv, fejjan, ätit, pluggat, pratat.. Ja det känns faktiskt som detta varit vårt hus, och att bo i ett aktivitetshus mina damer och herrar, det är roligt!! Nu ska jag ner och umgås igen! Snart ska vi ut på torget och dela varm choklad! Life is wonderful!



Kommentarer
Postat av: `jennyw

du är vacker som en pärla på bilden sofia!! men dedär är väl stockholm va, inte åre?

2009-04-15 @ 11:27:08
Postat av: Ännu en dag med trötthet.

Liebe Sofia ! Men snälla Sofia säg inte att du varit i Sthlm igen!

2009-04-15 @ 17:29:36
Postat av: Ida

spana in mitt inlägg: värsta droppet, kolla hoppet! :)

2009-04-16 @ 11:49:03
URL: http://idacolvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0