Feberfritt..

I morse när jag vaknade upp kände jag mig helt sjuk. Svettades och frös i vanlig ordning som när man har en typsik svensk feber. Jag besökte min käre granne Martin som genast drog fram febertermometern. In med den i munnen och denna gången räknade jag faktiskt ända till 120 så det säkert skulle bli rätt tid på tagningen. När jag drar ut termometern och är inställd på att den kommer visa en temepratur som överstigen 37 grader så står det istället 35,5. Snopet! Tanken om man kan ha feber åt fel håll slog mig. Men vad vet jag.. Jag fick vackert smälta detta faktum och drog senare iväg med min klass till backen för att spela in lite film till det kommande Duvedsprojektet. Mycket skrattande blev det iallfall och det var huur nice som helst :)

Nu ska Karin sova över här, lovely!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, värsta känslan. Man tror att man är dödssjuk och så kommer man inte ens över 36-sträcket! Termometern var garanterat trasig!! =)

2009-02-03 @ 07:11:13
URL: http://annacarling.blogg.se/
Postat av: mamma

Undrar om "feber åt fel håll" är ett släktdrag? En på min skola skulle prova en nyinköpt termometer på mig (en termometer som man bara höll mot pannan!?) - jag hade 34.9!

2009-02-03 @ 17:51:46
Postat av: Fader !

Det kanske är för att du är så cool !!!

2009-02-03 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0