En helg med en syster.

Det är så sant som det är sagt. I helgen har jag haft finbesök av en mycket speciellt bra syster! Vi haft värsta bästa skiddagen i rödkullen tillsammans med Jonas som också var här uppe fast med hans klass. Roligast den dagen var iaf när Annas snowboard släppte en skruv och hon skulle ta sig ner utan åkdon. Hon började stå bakpå mina skidor när jag åkte men det gick tydligen för snabbt och var egentligen inte alls hanterbart så hon valde pulkastylen. Enda felet där var bara att den inte gick att svänga och hon skrikandes kastades ut i en ravinliknande offpist med träd på alla sidor. Kan ärligt erkänna att jag var dubbelvikt av skratt!! När hon fått stopp på allt så valde hon helt enkelt det bästa (och söligaste) sättet att ta sig ner fär en skidbacke; att gå.

Vi har hängt lite på Zebracaféet, lyssnat på Brenglake Brothers (sveeeenabra och rekomenderas starkt!), spelat SverigeGeni, promenerat, masserats, lärt mig hur man ska massera, styrt kvarteret skatan-kväll, kollat på film, gått på åre by och shoppat, storfikat med Caroline, vart på chokladfabriken och sist men inte sämst blivit bjudna på middag hos familjen Westerberg med de riktigt sköna ungarna Collin och Lovis :)

Jag är helnöjd!                                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en härlig helg! Jag har också gått i en av Åres skidbackar, men det var på sommaren =)

2009-01-26 @ 19:27:20
Postat av: Sara

hahaha! vilken syn! :)

2009-01-26 @ 20:39:13
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/
Postat av: jenny

Låter som om ni hade det riktigt kanon! Du skulle bara haft en viodeokamera med dig! Kram

2009-01-26 @ 21:27:50
Postat av: Sofia

Det roliga är att jag faktiskt filmade lite av detta, dock på en kompis mobil så jag måste försöka fixa den!

2009-01-26 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0