Stukad axel.

Japp, då har man gått och skadat sig. Resultatet: en stukad axel. Frågan är hur man lyckas, på en transportsträcka till råga på allt! En snowboardåkare som lyckades preja ut mig och på något sätt måste vi ha åkt in i varann för jag flyger som jag vet inte vad och kraschar ner i marken. Skidor och stavar ligger utslängda överallt och min första tanke är om huvudet sitter kvar. Efter en eftermiddag/kväll/natt/förmiddag av mycket smärta så åkte vi in till sjukan och fick det röntgat. Resultatet var som sagt förhoppningsvis en stukad axel (om det inte gått över om två veckor kan det vara ngt muskulärt) och detta ska alltså botas med 8 alvedon per dag. Det gör ont som stryk att röra den men läkaren propsade på att jag skulle försöka röra den så gått det går. Som tur var har jag den bästa rumskompisen Emma som gärna hjälper till att klä på mig och utföra diverse slavarbeten och den bästa grannen Martin som gladeligen agerar pappa och kommer med krämer och andra behövliga ting, lovely!

Kommentarer
Postat av: Sara

stackare! jag lider med dig!

2009-01-18 @ 21:44:48
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Britt

Hoppas att axeln slutar göra ont och att du får en kul helg med Anna! Visst var det väl nu hon skulle komma? Puss o kram från Britt

Mats och farfar hälsar så hjärtinnerligt

2009-01-21 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0