Bilder

Här kommer lite bilder från roadtripen. Förresten så blev det visst en förlängning på den! Meningen var att vi skulle vara hemma vid dethär laget men eftersom fotbollsentusiasterna (malin&anna) så gärna ville avnjuta matchen (som om alla skulle veta vilken match det är, men för er som inte är så intresserade så är det nog fotboll..) tillsammans så fick vi styra hela våra liv efter detta och planera om hemfärden. Den nya planen är alltså att vi kollar på matchen, äter asiatisk mat och lever livet framför tv:n. Sedan går malin illa kvickt och lägger sig eftersom hon ska åka till jobbet halv tre inatt medan anna väntar med uppgången till klockan sex (sofia: när ska du gå upp? anna: sju. nej, sex. Eller alltså jag ställer klockan på sex, sen snoozar jag till halv sju. Okej, jag har kommit på mig själv att jag snoozar 25 minuter, sedan går jag upp och gör mig iorningen, sen lägger jag mig 10 minuter till..) och jag ligger kvar och sover så länge jag bara vill!

Ibland är livet soft :)



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0