Döden?

Ni vet när man ibland har dagar då allt går lite, lite snett. Sköljmedel skvätter över och hamnar i tvättmedlets fack, man glömmer bilnyckeln i lägenheten när man går ner till bilen för att kolla trippmätaren, liseberg öppnar två timmar senare än man trott, ja ni förstår vad jag menar. I söndags var en sådan dag. Denna gång var det ett kast av mobilen som helt otroligt råkade snurra sig i en någon extraordinär loop som man annars aldrig skulle kunnat kasta, om det inte vore så att ett apelsinjuiceglas skulle ha stått precis på landningsplatsen. Inte förstår jag hur jag lyckas men jag ahr tydligen gjort det igen.

Konsekvens:
När någon ringer mig så hör jag vad den säger men den som ringer hör inte mig.

Lösning:
Kan inte pappa laga den så får man gärna låna ut en gammal mobil till mig om man har och vill.. =)


Kommentarer
Postat av: Jenpa

vilket fiasko. Har det ordnat sig med mob? Jag har tyvärr ingen till utlåns. kram

2009-07-09 @ 17:03:02
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nja, jag har fått låna en av Sara men måste fortfarande använda min gamla lite eftersom alla kontakter finns på den och inte går att flytta över. ett evigt krångel!

2009-07-16 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0