Det som hänt!

Massa massa grejer har hänt den sista veckan! Har tänkt flera gånger att skriva om det men jag har aldrig hunnit (vilket min kära syster tyvärr har fått erfara).

Åkt dagtåg hit till Åre - Efter en sjukt bra vecka i Köping! Sjukt skönt det var ändå att åka tåg läänge på dagen.

Dansat på centralen i Sthlm - Skulle vänta på tåg i nån timme så Sara och Marta kom och hängde med mig. Helt random hamnade jag och Marta på en dansmatta och gick därifrån med en varsin DVDfilm. YEAH!

Åkt skidor med Karin - Hur mys som helst!

Provkört Audi med DG - Verkligen helr galet nice!! Jag var bäst på att bromsa sa han som höll i det och sen fick vi köra runt på åresjön och sladda hur mkt vi ville!! :)

Äventyr på Totthummeln med DG - efter provkörningen var vi sjukt taggade på skidor och gick upp för totthummeln två ggr! Första gången gick vi upp till kanske hälften sen vågade jag inte mer men david fortsatte uppåt och när han inte såg så gick jag ner lite, haha. Andra gången så övertalade han mig att gå ända upp och det var så sjukt värt det. Så där satt vi på toppen med strålande sol och kollade ut över typ hela jämtland, mäktigt!

SCHLAGER!! - låten var faktiskt bra och mäktig men representant för Sverige?? ojoj.

Städning på Skistar - pengar! Städade Lindsey Vonns (en av dom som vann världscupen) lägenhet...

Brandlarm - vaknade 01.50 av att jag står vid min strumplåda och Martin knackar på dörren. Först då fattar jag att det är brandlarmet som tjuter och att jag i sömnen gått upp å börjat klä på mig. Det var ingen brand dock. Fattar inte varför den började tjuta.. Men högst som bara den lät det iaf. Sen kunde jag inte somna på en timme, lite drygt där!

Ännu ett äventyr med DG - skitkonstigt väder men det blev bra ändå! Förretsen en sak som var rolig denna dagen var att vi gick in i en liten (och då snackar vi verkligen liten) värmestuga som rymde 2 bord väldigt långt bort från civilisationen och vem sitter där om inte killen jag städade med på Skistar dagen innan, sammanträffande där!! Även denna dag så gick vi upp för totthummeln, då i snöstorm.

Undervisning med Peter - Han är så bra på att undervisa alltså! Pratade om andens frukter!

Som sagt så händer de ganska mkt å de är ju nice :) Nu ska jag jobba!!

Kommentarer
Postat av: Fader !

Liebe Sofia ! Va kul du verkar ha det!Säg inget till din bror om Audin. Han skulle bli något avis!

2009-03-18 @ 18:15:02
Postat av: Anonym

Gillar verkligen din blogg!!! Du e sannerligen en riktig sköning!"

2009-04-15 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0