IKEA

Idag packade jag in mina kära vänner Mattias och Oskar i den blåa volvon och så drog vi iväg mot Örebro och IKEA!! Tjena vad jag har längtat efter denna affär alltså. Uppe i Norrland finns det typ ingenting i ikea-style. De enda affärer dom har är sportaffärer och sviiindyra ican. Med andra ord inget billigt, nödvändigt krafs som man så lätt kan hitta på jordens mest smarta affär!

I somras var jag och Mattias å några till på ikea i västerås och då beslutade vi oss för att ha en ikeadag. Den går ut på att vi praktiskt taget ska leva på ikea. Gå dit när dom öppnar och hem när de stänger. Sitta och hänga i soffor. Äta mat. Möblera rum och helt enkelt glida runt i strumpor. Under dagen ska vi även ha lite små-uppdrag som ska utföras, allt för att stärka äventyrslusten! Det tåls att planeras. In i minsta detalj. Idag hade vi alltså en liten mini-peppa-upp-inför-the-big-day-dag och kollade bla på dvd, provade morgonrockar och var allmänt undersökande. Detta mina vänner kommer bli ett minne för livet. Jag är laddad!

     

På kvällen var jag och Anna hembjudna till Kickan på middag. En mycket mysig tillställning som jag tackar och bockar för!

Kommentarer
Postat av: Sara

norrland? haha! åre är ju i det södra laget för att få kallas norrland får man väl säga! ;) sen finns ju faktiskt ikea i sundsvall och haparanda, det får du inte glömma!

2009-03-10 @ 12:21:17
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var så roligt att få rå om dig och din syster en stund. Jag tycker verkligen om dig/er.

Men det bästa var nog att en tveksam Sofia kunde ändra sig. Kram vännen.

2009-03-10 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0