Packning

Så var det dehär med packning. Sen i höstas när jag flyttade hit upp till Åre har pappa nästan bara klagat på en enda sak, min packning. Det är samma visa varje gång jag ska åka upp. Tydligen tycker han inte det är smidigt att resa helt själv med en 26 kg tung väska, 2 mindre väskor, en dataväska, 3 stora kuddar, en snowboard och en stor blomma. Jag förstår honom inte (eller vill inte förstå, man kan ju välja!). Mitt försvar är att det är ju bättre att ha för mycket än för lite grejer med sig. Jag menar, det kan ju komma ett tillfälle där man tänker hur bra det hade vart om jag haft just den saken, den som jag lämnade hemma för att spara plats. Nej, då känner jag själv personligen att en väska extra inte skadar! I vilket fall så gör jag inför hemresan imorgon ett tappert försök att rent utsagt chocka min pappa (som matilda skulle uttryckt sig) med min lilla nätta väska som jag planerar att resa med. Detta mina vänner är en bragd.

Hoppas verkligen att mr Bo blir stolt!

Kommentarer
Postat av: Fader !

Liebe Sofia ! Mycket bra då kan ju Mr.Bo hämta dig med cykel vid stationen imorgon bitti !

2009-03-05 @ 18:35:31
Postat av: Matilda

Hahaha! på en cykel, de hade sett ut de xD då hade jag blivit chockad ;)

2009-03-10 @ 22:24:08
URL: http://matildaborgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0