Poker

Vaknade 05.52 imorse av att min käre granne Martin ringde och glatt berättade att dom precis skulle lämna vår stuga i rörbäcksnäs för att åka till årets utmaning; VASALOPPET! Sen somnade jag om och vaknar 07.23 av att jag får sms från Skistar om att jag jättegärna får jobba idag, en och en halv timma senare. Sovmorgonen var alltså helt förstörd men jag var glad. Jobb och vasalopp, kan man få en bättre start på morgonen?!

Dagen var lång men kvällen kom. Vi spelade poker med 10 kr som insats och vem kammade hem segern om inte JAG!! Glädjen var total! 50 spänn katchiiiiiing!

Nu ska jag sova för imorn väntar backen.... GAAAH=)


Kommentarer
Postat av: Malle

hur gick de för dom i vasaloppet då?? =)

2009-03-02 @ 14:34:00
Postat av: Sofia

Per kom på 1140:e plats och körde 4 km tillsammans med Gunde Svan innan Per sen drog ifrån honom! Sen Calle, Erik, Martin, Filip och sist Johannes. Men jag ör sjukt stolt över Johannes med tanke på att han åkt typ 3 mil längdskidor total i hans liv!!

2009-03-02 @ 23:18:20
Postat av: Matilda

Ojojoj, inte dåligt att ta sällis med Gunde Svan! :P

2009-03-04 @ 20:12:26
URL: http://matildaborgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0