Väder och vind.

Det är så konstigt det här med väder! FInns det något som kan växla så ofta som vädret gör? Eller, när jag tänker närmare på det där så finns ju humör som svänger hej vilt. Men om vi bortser från detta! Idag har det nämligen vart växlande som bara den. Mulet, strålande sol, regn, mulet, sol, snö, mulet, sol, snö, sol.. känns som man inte får något grepp om det alls!

Nej, vi ska väl inte bara prata väder. Idag har varit en mycket produktiv dag. Jag har haft klasstid, planerat Zebrakvällen som är nästa tisdag där vi ska berätta om vårt år, städat mitt och Emmas rum (välbehövligt!), haft fotosession med Lukas, satt in papper i pärmen, lämnat tillbaka grejer, pratat i telefon och nu, efter att ha genomfört alla dessa undanflykter till att inte jobba med projektarbetet så sitter jag äntligen här framför datorn, alldeles redo att gräva ner mig i bibeln och alla papper för att göra ett studie av evangelierna. Lång mening det blev där, men vad gör väl det! Nu ska jag som sagt skriva skriva skriva, yeah!


Kommentarer
Postat av: Anna

Heja!

2009-05-11 @ 17:14:54
Postat av: Malin

skit, jag förstod inte det roliga. :S

2009-05-11 @ 22:17:17
Postat av: Sofia

Haha. Det var inget som skulle vara så speciellt roligt ;)

2009-05-12 @ 13:32:41
URL: http://sofiacarling.blogg.se/
Postat av: Malle

men de du sa i telefon :P

2009-05-14 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0