Vuxen?

När man var liten så var dom som gick på gymnasiet huuuur stora som helst, definitivt vuxna. Men när man väl befann sig i gymnasiet så fanns det inte ens i tankarna att man på något sätt skulle ens vara i närheten av att vara vuxen. På sin höjd pratade och skämtade man om det här med att samla vuxenpoäng. Sticka, skaffa ica-kort, göra hemmagjord sylt och allt annat som man ansåg vara "vuxet" hånades och man tänkte, nej det är lugnt för jag har långt kvar tills dess att jag kan kalla mig vuxen. MEN. När sakerna man helst av allt vill ha visar sig vara en ny toasits, en hörnbänkskiva, ved, matfläkt och en bra hemförsäkring, då undrar man hur gammal man egentligen har blivit. Usch, Norge tar kolen av oss.

Glömde jag förresten säga att jag idag har rensat avloppet? För andra gången!

Kommentarer
Postat av: bettan

va duktig du e sofia du klarade dig utan å fastna? kramar

2009-11-02 @ 20:08:14
Postat av: Anonym

vuxet!!

2009-11-03 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0