Besök!





I helgen har jag som sagt haft besök av dessa två underbara! Vi har fixat med massa grejer, hämtat soffan (på biltaket), ätit dyrt, gått till kyrkan och såklart kollat lite på Morgan Pålsson!! Det va riktigt kul att ni var här. Tänkte lägga upp en bild på lite av maten jag fick ta med mig hem från jobbet i fredags. Tänkte det var lite roligt att lägga upp maten fint och fota!





En liten konstig detalj bara. Jag sitter (som alltid) på BurgerKing och använder internet och några bord bort är det en man i 25 årsåldern som sitter och äter. Varannan minut så reser han sig och går ett varv runt lokalen, matro hos honom?

Kommentarer
Postat av: Jen'

Jag hade inte heller bangat på ett besök från B & I. Inte heller hade jag bangat på maten som ser helt makalöst god ut. Ghaaa. Va hungrig jag blev!!

2009-09-14 @ 18:55:33
Postat av: Fader !

Dear Sofia ! Det var riktigt kul att se vart du bor. Maten föresten höll ju på att bli riktigt billig på ditt kvartershak.

2009-09-14 @ 20:14:34
Postat av: mamma

Det var så roligt att få hälsa på dig!! Tiden går bara alldeles för fort!

2009-09-14 @ 20:32:36
Postat av: Ch Wester

Hej Sofia!! Du verkar ha det toppen i Oslo, skönt att höra! =) Kram

2009-09-17 @ 19:54:08
Postat av: syster

Jag saknar dig jättemycket - varje dag!!!

2009-09-19 @ 19:30:20
Postat av: jenny

sofia, var hålleru hus (inga blogginlägg på ett tag ju)- är du ute på nya äventyr som vanligt?

2009-09-28 @ 14:31:00
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0