BurgerKing

Livet leker. Jag har fått jobb som kantinemedarbeider på Akershus fylkeskommune och jag stortrivs! Dock är det bara 50 % så jag får jobba 2 eller 3 dagar i veckan. Tillsvidare så är de toppen. Hoppas dock att jag kan hitta ett heltidsjobb så småningom, eller nu. haha! Jag tjänar iallafall bra och får gratis mat OCH får ta med rester hem så det är kalas. Nu du pappa så äter jag riktig mat och inte bara havregrynsgröt och nyponsoppa! Måste berätta också att nrä jag hoppade av T-banan idag så gick jag förbi 2 tjejer som stod med en vagn och gissa vad dom gör, dom delar ut mat. Underbart. Så den ena tjejen tryckte en förpackning med laksgryte i min hand och kvällsmaten var fixad, bara sådär! Nu sitter jag och Linn på vårt favorithak här i stan, BurgerKing. Anledningen är inte de sviiindyra vattnet som för en mellan-mugg kostar 26 spänn eller hamburgermenyerna som går på en hundralapp, och allt detta gånger 1,2 såkalrt eftersom vi är i Norge. Nej, anledningen är att internet är gratis, vilken lycka, vilken tillgång. Vi har försökt få internet i lägenheten men det går segt alltså..

Nu ska vi träna.

Kommentarer
Postat av: Fader !

Bra jobbat Sofia ! Räcker maten till oss också ?

2009-09-10 @ 18:37:22
Postat av: Sis

Amen!

2009-09-10 @ 21:11:17
URL: http://annacarling.blogg.se/
Postat av: jen

Grattis till jobbet! Vad roligt!

2009-09-10 @ 22:34:53
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack Jenny :) Och pappa, gäster förväntas komma med mat. Bara så du vet ;) Nejdå. Jag har fått kopiösa mängder med sallad så det kan vi äta hela helgen!

2009-09-11 @ 16:31:42
Postat av: Jonas

Hej Fia, du har flyttat. vikken grej, och ordnat sig med jobb ser ja! Allt löser sig!! Har du det bra där borta? När får man komma och hälsa på?



Kram

2009-09-12 @ 14:15:29
URL: http://skrivlite.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jonas! Jag har det finfint hær :) Trivs som abra den i staden. Det enda lilla kruxet nu ær att jag abra har en 50% anstællning så jag skulle vilja ha mer jobb, men jag går iallafall inte back av att bo hær!

Du får komma nær du vill, skulle vara vældigt roligt! Du får tillochmed ta med Jenny om du vill :) Må så gott! (eller HADE som man sæger hær!) Kramar

2009-09-14 @ 08:31:52
URL: http://sofiacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0