Projekt 1

Just nu håller jag på och driver ett projekt. På ett helhärligt sätt har vi lyckats få tag på en soffa. Vi får ta den gratis bara vi hämtar den själva. Tyvärr är det där själva väldigt sant, man skulle kunna säga att jag är lite ensam drivande i detta projekt. Jag tänker att det är klart man kan bära en soffa 1 km men någonting (läs alla runtomkring mig) säger att det inte kommer gå. Men klart det går! Fast eventuellt går det inte att göra det själv, skulle vara lite lättare om man var flera... Jaja, mamma sa att pappa kunde hämta soffan på biltaket på söndag, det kan gå. Och det kan bli katastrof. Oj oj. Om man bara ägde en lastbil och hade två starka och villiga vänner, vad mycket lättare allt skulle vara då...

Kommentarer
Postat av: Wågen

har dom inga kundvagnar i affärena!!!!!

2009-09-11 @ 21:22:44
Postat av: kicki

Tack Sofia för att du förgyller vardagen med din blogg. Du är bara så gooo.

Hoppas att du trivs och att det går bra för dig.

Kram

2009-09-11 @ 21:31:13
Postat av: Jen'

Nemen. Vilket härligt, (men lite krångligt) projekt. Dock gillar jag verklien grejen! Hoppas du får hem den på någe vis! Kram

2009-09-11 @ 21:32:12
Postat av: Sofia

Wågen, tanken har slagit mig. En syn av hur soffan dundrar nerför en backe på fyra kundvagnar och jag som springer efter har också slagit mig. Det kan bli succe men även katastrof!! haha

2009-09-12 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0