Back in Norway

Så var jag tillbaka i landet bredvid. Det är faktiskt ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Jag hade det så sjukt bra när jag var hemma och i Åre så det här känns faktiskt som världens nedköp. Inatt när jag inte kunde sova låg jag och räknade lite. Om jag betalar 20167 kronor till Linn och David så skulle jag i princip kunna ta mitt pick och pack och åka hem. Dock är inte denna planen idotsäker eftersom jag då inte skulle ha gått med någon vinst under tiden jag har bott här. Så jag får glömma den lilla planen och försöka gilla läget. Är man sugen på att komma och hälsa på så får man jättegärna göra det :) Eller har man lust att skicka brev så shooooot!!

Lite mål har jag satt upp inför våren iallafall:
Lära mig spela gitarr
Vara ute och springa lite ibland
Värdesätta rätt saker
Försöka att inte stressa så mycket
Inte äta godis
Läsa "Män som hatar kvinnor"
Spara massa pengar

Japp. Då var det skrivet och så ska det då bli!

Idag har jag skypeat med mamma & pappa, det var underbart! Teknikens under.

Kommentarer
Postat av: Fader !

Dear Sofia ! Skype är underbart! Lite roliga saker finns att se fram emot : Sem i Bulgarien, en eller två hemresor, besök av föräldrarna, och en massa skypande !

2010-01-13 @ 21:57:31
Postat av: Viktor Mörtzell

Boken var ett bra val, den är grym!

2010-01-14 @ 12:04:24
Postat av: Sara Borgenvik

Bäste Sofia!



Om man av en händelse skulle vara sugen på att skicka brev till en god vän i Norge. Vart skulle man då skicka detta brev?



Din tillgivne.

2010-01-14 @ 16:06:10
Postat av: sofia

Haha, nej, hur kan man lägga in en så svår på ett BARNkryss? Ofattbart...

Jag missade Annas kladdkaka (buuuuhuu), men jag vet ju att jag har en innestående. Gott ska det bli. =)

Hoppas du har det bra i Norgeland. Sköt om dig.

2010-01-14 @ 19:06:08
URL: http://sofiamortzell.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hallå sofie. trevligt att ses hos mor å far. kör hårt i norge. ses i framtiden!!

2010-01-17 @ 21:50:40
URL: http://skrivlite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0