Bra saker!

Nu är det bara nio dagar kvar innan några kära vänner anländer till denna huvudstad och vi påbörjar resan med stort R! Bulgarien, förstå vilket äventyr. Vi ska under en hel vecka åka off-pist och bara njuuta av livet. Igår fick jag ett sms av mattias där det stod "10". Hela magen fylldes av fjärliar och jag bara stod och log. Detta känns galet och bra!!

När jag kommer hem sen så har jag ett långtidsvikariat på NRK som väntar på mig. Det känns faktiskt skönt att nu veta var jag ska jobba under en längre tid..

Och så är lägenheten uppsagd till 1 maj. Det blir bra det med!

Igår så fick jag ett megastort brev av Malin. Oj oj vad jag älskar att få brev. Det är en alldeles speciell känsla att sitta med en hög papper framför sig och bara mysa ner sig i. Det gillar jag skarpt!! Sara undrade förresten vilken adress det är hit så here it comes:

Sofia Carling
Nordahl Bruns gate 17
0165 Oslo

Igår hände ännu en bra grej. Min externa hårddisk är numera fylld med senaste säsongen av Desperate Houswives OCH gossip girl!!


Jag är helt enkelt nöjd och glad just nu :)

Kommentarer
Postat av: Fader !

Dear Sofia ! Då kommer du hem och firar sista april!

2010-01-27 @ 17:53:41
Postat av: Sara Borgenvik

Nu är biljetterna köpta! Vi ses snart :)

2010-02-02 @ 16:10:56
URL: http://saraborgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0